Opinia użytkownika: Kinga_319
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Bank prowadziłazmiane godzin otwarcia dla klientów co stanowi dobre posunięcie. Niektóre osoby pracują do godzin popołudniowych i załatwienie spraw w banku po godz 16 jest dla nich zbawienne. W banku pojawiłam się celem wpłacenia pieniędzy na konto osobiste. W baku jest 8 stanowisk w tym jedno dla klienta korporacyjnego. Pani zaprosiła mnie do stanowsika i przywitała słowami "dzień dobry". Poinformowałam o tym, że chciałabym wpłacić pieniądze na konto. Pracownica poprosiła mnie o podanie kwoty wpłaty i dowód osobisty. Cała transakcja przebiegła sprwanie. Pracownica podjęła ode mnie wpłacane pieniądze i podała do podpisania "potwierdzenie wpłaty". W banku pracownice są w służbowych strojach-białe koszule/bluzki i czarne spódnice za kolano. Każda z pań ma imienny identyfikator. Bank jest utrzymany w kolorach zielonych i jest bardzo przestronny. Na środku banku znajduje się stół i krzesła dla klientów. Istnieje również komuter dla klietów w celu sprawdzenia stanu kont. Do każdego ze stanowisk biegnie jedna kolejka co daje porządek i ład w banku. W banku jest czysto i dyskretnie ponieważ każde ze stanowisk jest oddzielone od drugiego wysokim ekranem osłaniającym.