Opinia użytkownika: Katarzyna_3256
Dotycząca firmy: Brooklyn
Treść opinii: W dniu wczorajszym po godzinie 18 postanowiłam - skuszona zapachami - kupić pizzę i nakarmić rodzinę. W lokalu było dwóch klientów, pozostałe pięć stolików było puste. Pan siedzący za wysoką ladą powiedział mi dzień dobry. Podeszłam do lady, nad którą wisiało czytelne menu. Na ladzie leżały też ulotki więc wzięłam jedną i szybko wybrałam swoją pizzę. W między czasie pan przyjmował zamówienie przez telefon. Po zakończonej rozmowie od razu zapytał jaka pizzę zamawiam i w jakim rozmiarze. Po przyjęciu zamówienia pan zapytał czy pizza ma być na miejscu czy na wynos- wybrałam opcję na wynos. Zostałam zapytana czy chcę coś do picia.Pan zapytał również o rodzaj sosów do pizzy, które są gratis. Następnie wypowiedział kwotę i zapytał czy płacę gotówka czy kartą. Transakcja została przeprowadzona szybko i sprawnie. pan poinformował mnie, że czas oczekiwania to ok 25 min. i mogę spocząć przy stoliku. W czasie oczekiwania odwiedzi,lam toaletę. Była czysta, zapach neutralny, podłoga, lustro i umywalka były suche. Papier toaletowy i ręczniki do rak były. Szyby w lokalu były czyste, podłoga niestety zabłocona i ogólnie mokra - akurat padał deszcz. Panowie, pracujący przy wyrobie pizzy za ladą byli ubrani w jednakowe granatowe koszulki typu T-shirt z logo firmy. Po 22 minutach pan podszedł do mnie z zapakowaną pizzą i sosami i pożyczył smacznego.