Opinia użytkownika: emka_1
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Jakość obsługi w Banku Millenium w Chojnicach oceniam bardzo wysoko. W momencie wejścia do placówki zostałam zauważona, konsultantka przywitała mnie skinieniem głowy. Kiedy poszedłam do stanowiska obłsugi konsultantka wstała i mnie przywitała. Sprawnie i profesjonalnie wykonała zleconą przeze mnie operację finansową. Za każdym razem informowała mnie o czynności, którą akurat wykonywała. Po realizacji zlecenia zapytała, czy może mi pomóc także w innej sprawie. Na pożegnanie wstała, podziękowała za wizytę i zaprosiła ponownie. Uprzejmego zachowania konsultantki ani razu nie odebrałam jako sztucznego i wymuszonego. Konsultantka była ubrana w służbowy strój, prezentowała się bardzo elegancko. Stanowisko obsługi było czyste, bez śladu prywatnych przedmiotów. W podajnikach znajdowały się ulotki, dostępne dla każdego klienta.