Opinia użytkownika: CiociaKlocia
Dotycząca firmy: BLISKA
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy stacji paliw Bliska. Zajechałam na stację, ponieważ od pewnego czasu świeciła mi się już rezerwa. Od razu podjechałam pod dystrybutor, nie było kolejki. Zatankowałam za kwotę określoną kwotę. Pistolet dystrybutora chodził lekko, nie odskakiwał. Paliwo lało się wystarczająco wolno, żeby nie przegapić upatrzonej kwoty. W celu zapłacenia za paliwo udałam się do budynku w którym znajduje się sklep i kasy. PRzy kasie nikogo nie było. Kasjerka przywitała mnie słowami dzień dobry, kiedy naliczyła pieniążki za paliwo zaproponowała mi kawę, skusiłam się. W czasie obsługi rozglądałam się po sklepie, wtedy inny pracownik wyszedł z zaplecza i kiedy mnie zobaczył także powiedział mi "dzień dobry". Kasjer podszedł do kasy obok i zaczął obsługiwać kolejnego klienta. Kiedy zapytałam kasjerkę o to, czy istnieje w pobliżu jakieś xero, poinformowała mnie, że niestety ale nie wiem. Kasjer, który obsługiwał obok poprosił mnie o chwilę cierpliwości (musiał skończyć obsługiwać klienta) i wytłumaczył mi gdzie odszukać xero. Oboje pożegnali mnie słowami "do widzenia" Bardzo profesjonalna obsługa! Brawo. Przed wyjściem odebrałam kawę (automat jest samoobsługowy, był dobrze oznakowany). Zarówno plac stacji jak i w budynku było czysto. W koszach na śmiecie nie było nieczystości. Wejście jak i witryny lokalu były czyste. Towary na półkach były równo ustawione i dobrze opisane. Stacja paliw jest malutka, ale nie było problemu z zaparkowaniem z boku samochodu i wypiciu spokojnie kawy.