Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Wybrałam się do salonu h&m w celu zwrócenia zakupu. Klapki dziecięce, nieużywane z kompletem metek, lecz z racji tego ze to obuwie dziecięce, metki były odczepione by dziecko mogło swobodnie przymierzyć. Zachowanie personelu przy kasach pozostawia dużo do życzenia. Nie odpowiadają na pytania, nie są uprzejmi i nawet nie patrzą na klienta w trakcie rozmowy dając wyraźnie do zrozumienia, że są znudzeni tym, czego klient oczekuje. W końcu pozbyć się problemu zgadza się wezwać kierowniczkę aby ta zdecydowała co zrobić z towarem. Dowiedziałam się że towar bez przytwierdzonej metki jest "niepełnowartościowy". Dodam się w tym momencie spojrzałam na wieszak przy którym stałyśmy, pod którym leżały 2 urwane metki. Lecz taki towar można od nowa ometkować i sprzedać, natomiast do zwróconego w żaden sposób metki przytwierdzić nie można. Podejście kierowniczki do mnie i jeszcze jednej pani czekającej na nią w tym samym celu było protekcjonalne. wyraźnie nie traktowała nas poważnie i odpowiadała powtarzając do znudzenia formułkę w żaden sposób nie tłumaczącą, czemu mamy tracić pieniądze na rzecz sklepu. Jestem bardzo zawiedziona postawą pracowników. Pracowałam w podobnym salonie odzieżowym i wiem że odwracanie się plecami do klienta w trakcie rozmowy, czy zamiast udzielić odpowiedzi klientowi żartowanie z współpracownikiem jest nie dopuszczalne. Podobnie jak paragon podaje się do ręki zamiast byle jak upuszczać na ladę. Nie pamiętam imienia pracownika, lecz była to od 20 letnia niska brunetka w niebieskiej marynarce. Uważam że powinna przejść gruntowne szkolenie jak zachowywać się wobec klienta.