Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Dent-Mar
Treść opinii: Dent-Mar to nowootwarty gabinet na warszawskiej Woli. Kupony na wizytę u stomatologa wykupiłem na jednym z portali oferującym zniżki dla klientów. Telefonicznie zarezerwowałem wizytę i oczekiwałem. W dniu mojej wizyty dostałem telefon z prośbą o jej przełożenie. Pani w słuchawce stwierdziła, że doktor się dzisiaj nie wyrobi. Zgodziłem się i przełożyłem wizytę... o kolejne 2 tygodnie. Sama wizyta przebiegła pomyślnie. Stomatolog sprawdził stan mojego uzębienia a następnie wypełnił jeden ubytek. Miałem jeszcze jeden kupon na podobną usługę więc od razu zarezerwowałem sobie termin kolejnej wizyty. Miało to być 30 kwietnia (w trakcie długiego weekendu). Jakże wielkie było moje ździwienie, kiedy czekałem ponad pół godziny pod zamkniętymi drzwiami gabinetu. Telefon komórkowy na recepcję był wyłączony. Zostawiłem wiadomość na poczcie głosowej i wróciłem do domu. Po 4 dniach otrzymałem wiadomość, że nagranie na poczcie zostało odsłuchane. Nikt jednak do mnie nie oddzwonił mimo mojej prośby. Kiedy ja się skontaktowałem Pani recepcjonistka była bardzo zaskoczona, że umówiła mnie na 30 kwietnia. Przeprosiła i zaproponowała kolejny tremin... za 3 tygodnie. To będzie moja ostatnia wizyta w tym gabinecie (pod warunkiem, że znowu nie zostanie przełożona). Do samego stomatologa nie mam uwag. Jest miłym, młodym mężczyzną, bardzo konkretnym. Uwagi mam natomiast do recepcji. Młoda, także miła dziewczyna okazała się osobą niezorganizowaną, popełniającą sporą liczbę pomyłek. Sam gabinet jest bardzo czysty, przestronny i doskonale przygotowany dla klientów. Ceny usług medycznych są dość wysokie i na wizytę warto kupić kupon zniżkowy.