Opinia użytkownika: Anna_9
Dotycząca firmy: BLISKA
Treść opinii: Podjeżdżając pod dystrybutor zauważyłam, że jest zajęty. Pan nalał sobie paliwa i poszedł zapłacić. Wcale mu się nie spieszyło. Poczekałam i gdy odjechał podjechałam ja. Nalałam sobie paliwa i poszłam do środka zapłacić. Pan - pracownik przywitał mnie mówiąc "dzień dobry". Ubrany był w zielonkawą w kratkę koszulę i miał identyfikator. Wówczas był sam za kasą. Zaczął mnie obsługiwać i wtedy z pomieszczenia gospodarczego wyszedł drugi pracownik. Ale nie ukłonił się do mnie jako do klientki. Kasjer oddał mi kartę, dał paragon i powiedział dziękuję. Powiedziałam do widzenia i wyszłam ze sklepu. Ogólnie na stacji i w środku panował porządek. Duża wadą tej stacji jest to, że trzeba czekać, aż osoba przed nami tankująca pójdzie i zapłaci za paliwo. Niektórzy robią to raz dwa, ale są też i tacy, którzy specjalnie wszystko opóźniają. Uważam że powinno się wprowadzić nakaz odjechania spod dystrybutora, albo wprowadzić jakąś formę płatności przy dystrybutorze.