Opinia użytkownika: Mariusz_638
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Ponad rok temu zgodziłem się na współpracę z firmą Netia na świadczenie usług telekomunikacyjnych. Wszystko było dobrze do czasu pojawienia się problemu. Żeby zgłosić problem/awarię musiałem mnóstwo czasu stracić na połączenie się z konsultantem. Gdy już się połączyłem konsultant nie potrafił powiedzieć co jest przyczyną odłączenia mi usług telekomunikacyjnych. Stąd tez wnioskuję, że brak tutaj kompetencji u pracowników. Za każdym razem musiałem przedstawiać tę samą historię pracownikowi, po czym dowiadywałem się że nie wiadomo z czyjego powodu zostały odłączone usługi telekomunikacyjne. Dopiero po mojej interwencji do UKE, Netia przyznała się do winy i anulowała mi wszystkie płatności które nałożyła na mnie z racji zerwania umowy.