Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Wizyta w Leroy Merlin, postanowiłam zrobić zakupy głównie ogrodnicze. Na początek poszłam na dział ogrodniczy w wewnatrz sklepu. Oczywiscie juzwszędzie było pelno kwiatów, ceblek do posadzenia. Jednakże poza odżywkami, trawami, i narzędziami ogrodniczymi, pozostałe rzeczy sa w ogrodzie zewnętrznym co sprawiam trudnosci, gdyż nalezy uregulować płatności przed wyjście na ogród zewnętrzny. Przy kasie okazałam kartę stałego klienta ale mimo prośby Pani zapomniała dodać rabat. Musiałam się o niego upomnieć w informacj. To zajęło ok 10 min., gdyż trzeba było anulować cały paragon i naliczyc towar od nowa. W ogrodzie zewnetrznym rozczarowanie. Rośliny prezentowane przez ten sklep były porozwalane, nie było pomocy od pracowników. Nie potrafili powiedzieć nic o towarze - zapytałam o rośliny i ich pielęgnacje. Przy kasie mała kolejka ale czas obsługi bardzo długi. Gdyby nie rabat do wykorzystania nie zrobiłabym tam zakupów.