Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Apteka Polonia
Treść opinii: Moja mama prosiła mnie abym kupiła jej maść przeciwbólową więc udałam się do tej apteki „w ciemno”. Nie raz kupowałam tu różne specyfiki medyczne i zawsze byłam zadowolona, zarówno z zakupów jak i z miłej i profesjonalne obsługi pracowników, którzy zawsze potrafią doradzić czy zaproponować lek tańszy – zamiennik z recepty. Pod kątem obsługi tego też się nie zawiodłam, jednak organizacja pozostawiła wiele do życzenia: jako ósmy klient stanęłam, na obsługę czekałam godzinę – to bardzo długo. Jeden pracownik Tomasz nie był w stanie temu zapobiec, szybciej się nie dało bo do każdego klient podchodził z profesjonalizmem o jakim już wyżej napisałam – doradzał, proponował, skrupulatnie sprawdzał poprawność wydawania, to wydłużało czas oczekiwania. Właściciel tej placówki powinien zastanowić się nad dodaniem personelu do obsługi bo placówka straci na renomie. Za mną stanęli jeszcze inni klienci, czterech zrezygnowało z oczekiwania i od drzwi zawrócili. Posadzka apteki też tego dnia nie wyglądała najestetyczniej – liczne ślady butów, piach i padające na to promienie słoneczne. Gdy doczekałam się obsługi, pan Tomasz stanął na wysokości zadania z pełną fachowością i profesjonalizmem swojego zadania bo lek o który prosiła mama od tego roku jest do nabycia tylko za okazaniem recepty, ja jej nie miałam. Doradził lek adekwatny i tańszy Aleve 12,99 zł/tubka, przedstawił też zalecenia co do jego stosowania. Miły, uprzejmy i sympatyczny pracownik wyglądał adekwatnie do zajmowanego stanowiska – biały fartuch, czyste, zadbane dłonie, okulary, krótko obcięte włosy. Bardzo wysoka ocena dla pracownika, jego kompetencji i asortymentu, natomiast niższa za organizację obsługi (dla właściciela) i wygląd placówki