Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Wstąpiłam do marketu Carrefour głównie po krem na słońce dla dziecka. Stanęłam przed półką z kosmetykami dla najmłodszych i okazało się, że wybór nie jest taki prosty. Specyfiki chroniące przed słońcem były porozrzucane po różnych półkach a i znalezienie do nich cenówek graniczyło z cudem. Wzięłam więc interesujące mnie preparaty i poszłam w poszukiwaniu czytnika cen. Pierwszy kosmetyk sprawdziłam bez problemu, jednak przy drugim wyskakiwał komunikat "brak w bazie produktów". Zaczęłam szukać pracownika marketu. W alejce obok pracownica wykładała akurat towar na półki. Podeszłam do niej i zapytałam czy może mi powiedzieć ile kosztuje ten balsam. Pracownica zeszła z drabinki na której stała, wzięła ode mnie balsam i poszła do kasy. Niestety przy kasie wyskoczył taki sam komunikat i pani poszła z balsamem do kierowniczki. Okazało się, że produkt który chciałam kupić, wbija się na kasę pod kodem innego produktu, co dla mnie jest trochę dziwne. Pani w kasie odłożyła dla mnie ten kosmetyk a ja jeszcze przeszłam się po sklepie. Asortyment jest dość szeroki, a ceny przystępne.