Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Merkury Market
Treść opinii: Sklep ma dla mnie jedynie trzy zalety - wygodny parking, bardzo duży wybór asortymentu i wygodny dla Klienta układ ekspozycji. Zalety te nie rekompensują jednak ilości straconego tam czasu i nerwów. Pojechaliśmy do Merkury Market po kabinę prysznicową. Spędziliśmy na dziale kabin około 20 minut ale nikt z pracowników się nie pojawił. W tej sytuacji zdecydowałam się pójść na inny dział i poprosić o skierowanie do nas pracownika odpowiedzialnego za kabiny prysznicowe. Po dalszych kilku minutach oczekiwania przyszedł do sprzedawca. Jego pojawienie się nie pomogło nam niestety przy wyborze kabiny. Jedyne co potrafił powiedzieć na temat asortymentu to cena i wymiary. Tyle jednak zdążyliśmy już wyczytać bez Jego pomocy, ponieważ parametry te były wyeksponowane przy każdej kabinie. Mimo wszystko zdecydowaliśmy się jednak na zakup i tutaj rozpoczął się kolejny problem - kolejka przy kasie liczyła kilkanaście osób, a drugie kasa była nieczynna. Po spędzeniu kolejnych 30 minut w kolejce udało nam się wreszcie zapłacić. Pani w kasie sprawiała wrażenie mocno obrażonej na oczekujących Klientów.