Opinia użytkownika: PAN
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Gdy wjeżdżałem na parking zauważyłem dużo wyznaczonych miejsc dla osób niepełnosprawnych. Nie zauważyłem bałaganu. Wózki stały równo i czekały na klientów. Zaopatrzony w jeden z nich udałem się do środka. Wejście było czyste, na szybach nie było plam czy śladów dłoni. Były natomiast plakaty informujące o aktualnej ofercie sklepu. W stojakach były aktualne gazetki firmowe. Regały zapełnione były w całości towarem. Nie zauważyłem "dziur" na półkach a przy każdym towarze były etykiety z jego nazwą i ceną. Dział wędlin był bardzo dobrze zaopatrzony. Produkty miały długą datę ważności. Podobnie było z serkami waniliowymi i jogurtami. Na dziale warzyw i owoców było czysto a produkty były świeże. Była tam też waga dla klientów, na której można było sprawdzić ciężar kupowanego artykułu. Przy kasie panował porządek a na małych półeczkach wystawione były słodycze. Taśma podawcza była czysta. Pani w wieku około 25 lat mająca jasne włosy do ramion i kolczyk w lewej brwi powitała mnie słowami "dzień dobry". Szybko i sprawnie podliczyła moje zakup i podała kwotę do zapłaty. Po uregulowaniu należności powiedziała do mnie z uśmiechem "dziękuję bardzo i zapraszam ponownie". Zakupy zrobiłem szybko i miło, czyli tak jak lubię najbardziej. W sklepie było czysto a pracownicy ubrani byli w firmowe jednolite stroje. Polecam to miejsce.