Opinia użytkownika: Mariusz_724
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: Właśnie tego dnia postanowiłem zanieść telefon do serwisu aby złożyć reklamację ponieważ już jakiś czas wcześniej przestał on działać. Wchodząc do sklepu przy ul. Dęblińskiej zauważyłem trzech pracowników siedzących w punkcie obsługi. Niezwłocznie udałem się do nich z zapytaniem co mam zrobić aby zareklamować tel. Jedna pani natychmiast zaczeła mnie odsyłać do innego punktu tej firmy który znajduje się przy ul. Generała Fieldorfa Nila twierdząc że dziś serwisant znajduje się w tamtej placówce. Zapytałem jeszcze o dokumenty które powinienem mieć ze sobą. Nadmieniłem iż nieposiadam ze sobą karty gwarancyjnej ale mam fakturę zakupu. Pani powiedziała że to wystarczy. Obsługa była dość przyjemna aczkolwiek dało się zauważyć, że pani która udzielała mi informacji chce jak najszybciej oddelegować mnie do innego punktu. Udzieliła mi też błędnej informacji co do obecności serwisanta w tamtym oddziale. Tego dnia go nie było. Był następnego.