Opinia użytkownika: Tadek_1
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: W dniu dzisiejszym chciałem dokonać opłaty rachunku za internet w Banku PKO BPw Brodnicy przy ulicy Mazurskiej. Po wejściu do banku okazało się, że jest długa kolejka a ja jestem 25 w kojejce. Spojrzałem na kasy i zauważyłem, że były 3 czynne tak więc pomyślałem, że w miarę szybko zostanę obsłużony. Niestety już po chwili zrozumiałem dlaczego klienci są tak zdenerwowani. Panie kasjerki zamiast obsługiwać klientów przechodziły do sąsiedniej kasy na "pogaduszki " albo nosiły sobie do biurka kawę lub herbatę i co chwilę zamykały kasę raz jedną raz drugą. Był taki moment, że były nawet wszystkie trzy kasy zamknięte a panie kasjerki w ogóle się tym nie przejmowały a już nie ma mowy aby było widać jakąś atmosferę pracy tych pań. Już dawno nie spotkałem się z taką arogancją i brakiem poszanowania klientów jak w tym banku. Po pół godziny oczekiwania doliczyłem się, że jestem jeszcze 17 i zrezygnowałem z zapłaty rachunku w tym banku.