Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Itaka
Treść opinii: Nasz kolejny wyjazd wakacyjny z tym biurem podróży, tym razem do Turcji. Obsługa na infolinii bardzo sympatyczna i kompetentna. Ponieważ wycieczka była kupowana na kilka dni przed planowanym urlopem potrzebowałam dokładnych informacji i takie otrzymałam Informacje odnośnie organizacji wylotu zostały przekazane bardzo jasno i precyzyjnie. Cena wycieczki ze względu na bliski termin wylotu bardzo niska 2400 pln za osobę z opcją all inclusive w pięcoigwiazdkowym hotelu. Na stanowisku Itaki na lotnisku Okęcie spędziliśmy w kolejce po bilety tak jak już to wcześniej bywało około 50 minut. Przelot do Antalya liniami YES Airways przebiegł bezproblemowo, chociaż samolot był mocno zniszczony (m.in. naddarte poszycie na fotelach) i niezbyt czysty. Rezydenci na lotnisku bardzo sprawnie zorganizowali rozlokowanie pasażerów w poszczególnych autokarach oraz w trakcie przejazdu do hoteli udzielili podstawowych informacji dotyczących m.in. numerów telefonów alarmowych, sposobu kontaktu w przypadku problemów itd. Autokary były wygodne posiadały klimatyzację.Hotel i wyżywienie zgodna z opisem katalogowym. Obsługa rezydenta podczas pobytu nie ograniczała się jedynie do sprzedaży wycieczek. potrafił także doradzić gdzie zrobić zakupy, gdzie zjeść, dokąd udać się na samodzielne zwiedzanie okolicy.Jedyny problem jaki tym razem napotkaliśmy to przelot do Polski, który z powodu usterki samolotu został opóźniony o ponad 3 godziny.