Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: DECATHLON
Treść opinii: Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy sklepu ze sprzętem sportowym sieci Decathlon w Lublinie. Sklep ten mieści się przy ulicy Spółdzielczości Pracy. Przed sklepem jest dość spory parking. Miejsca parkingowe są wyraźnie wyznaczone, nie widać tez było na parkingu jakichś śmieci czy papierków. Nie było problemów ze znalezieniem miejsca na parkingu. Jednak wyjazd z parkingu do ulicy Bursaki jest źle zorganizowany. To znaczy jest on usytuowany nieco za blisko skrzyżowania ulicy Bursaki z ulicą M. Smorawińskiego. Przez co żeby wyjechać z parkingu często trzeba długo czekać i tworzą się mini zatory na parkingu. Szczególnie wyjazd w lewą stronę zmusza kierowców do dłuższego odczekania, aż będą mogli wyjechać. Połoga przed wejściem na halę sprzedaży była czysta. Przy wejściu na sklep nie widziałem ani żadnych koszyków, ani tez jakiejkolwiek gazetki reklamowej. Podłoga przy stoisku z rowerami oraz w głównej alejce (wejściowej) była czarna. To znaczy pełno było na niej śladów opon. Po za tym po tej alejce kręciło się wiele osób, które jeździło na rowerach, a żaden z pracowników sklepu tego nie nadzorował. Dodam, że tą alejką poruszało się pieszo wielu klientów sklepu i ogólnie było ciasno. Sam doświadczyłem takiego zadrżenia, że niewiele zabrakło a wjechał by we mnie rowerzysta. Istny chaos. Sklep oferuje dość spory wybór różnych rodzajów sprzętu sportowego, jednak jest on tu dość drogi. Choćby przykład z działu rowerowego, gdzie najtańszy rower (koła 26') kosztował około 800-900 zł. Pracowników sklepu było jak na lekarstwo, pod czas całej swojej wizyty zauważyłem na sklepie tylko jednego pracownika obsługi. Był on ubrany w czysty i schludny strój firmowy.