Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Katarzyna_3253

Dotycząca firmy: H&M

Treść opinii: Dnia 10 maja 2012 zostało przeprowadzone badanie jakości obsługi klienta w salonie H&M w Gdańsku. Obserwację rozpoczęto o godz. 13:20. Wizyta w sklepie trwała ok. 40 min. Ze względu na fakt, iż jest to sklep samoobsługowy, sama dokonałam wyboru rzeczy, które mnie interesowały, po czym udałam się do przymierzalni. Na tym etapie pojawił się największy problem ponieważ przymierzalni było niewiele, zaledwie 4 (na parterze) na bardzo duży sklep. Do każdej z nich, klientki brały po 4 lub 5 rzeczy do przymierzenia. Kolejka ustawila się w dość szybkim tempie i na samo przymierzenie ubrań musiałam czekać ok. 20 min. Pomiędzy przymierzalniami, stworzyła sie duża góra ubrań. Były to ubrania odkladane przez klientów po wyjściu z przymierzalni. Na całym sklepie, nie widać było nikogo z obsługi poza Panem, który obsługiwał klientów przy kasie. Po zdecydowaniu się na zakup 2 rzeczy, udałam się do kasy. Przez chwilę czekałam na obsługę, gdyż, wspomniany wcześniej Pan, zniknał gdzieś między wieszakami. Po dłuższej chwili przyszedł i powitał mnie z uśmiechem i słowem Dzień Dobry. Strój Pana był sportowy, koszula w kratę i pod nią kolorowy t-shirt. Na identyfikatorze widniało imię Wiktor. Po uregulowaniu płatności zostałam życzliwie pożegnana i zaproszona do ponownego odwiedzenia sklepu. Warto podkreslić, że Pan Wiktor zaproponował wcześniejszej klientce możliwość zakupu bonu podarunkowego. Propozycja ta pojawiła się w momencie gdy klientka zapytała o ewentualny zwrot towaru. Obsługa była miła i nie wykazywala negatywnych emocji, jednak miałam wrażenie, że jak na tak duży salon, osób obsługujących powinno być znacznie więcej, zwłaszcza po to, aby na bieżąco likwidować stertę ubrać leżącą na stole pomiędzy przymierzalniami. Pozostałą powierzchnię sklepu mogę opisać jako uporządkowaną. Ubrania były podzielone kolekcjami, wszystko było na właściwym miejscu.