Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Jako klient tej firmy telekomunikacyjnej jestem bardzo niezadowolony szczególnie z czasu w jakim jest rozpatrywana ewentualna reklamacja.Z uwagi iż w moim przypadku była to kwota 300 złotych więc to dość poważna sprawa napisałem reklamację i wysłałem drogą mailową do BOK.Oczywiście zgodnie z wszelkimi dokumentami była ona całkowicie zasadna i nie dawała firmie jakiejkolwiek szansy na jej nie uwzględnienie.Potwierdzenie dotarło do mnie kilka godzin później z informacją iż jest już rozpatrywana, i od tej chwili czekałem ponad 2 miesiące i dostawałem tylko maile że muszą jeszcze to czy tamto sprawdzić.Wielokrotnie dzwoniłem na infolinię (płatną) i bez skutku.Dopiero po 2 miesiącach zaakceptowano moją reklamację lecz jako klient jestem niezadowolony z uwagi iż ja musiałem wydzwaniać do operatora i ponosić koszty.Play nie jest złym operatorem ale w chwili reklamacji potencjalnego klienta mogą czekać niespodziewane niespodzianki.