Opinia użytkownika: CiociaKlocia
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Będąc na spacerze z dzieckiem, zaszłam zobaczyć co jest w ofercie promocyjnej. Pierwszy problem to brak podejścia dla wózków od strony ul Gęsiej. Przy schodach nie ma pochylni. Albo trzeba iść ulicą albo na około. NA parkingu czysto, kosz na śmiecie prawie pusty. Drzwi wejściowe bez skazy. Przy kole obrotowym gazetki promocyjne. Po wejściu od razu poczułam przyjemny chłód, klimatyzacja dobrze działa. Przeszłam się po całym sklepie. Podłoga była czysta. W koszach z artykułami niespożywczymi panował porządek, tak samo jak na pozostałych półkach. Panie z obsługi były właśnie w trakcie donoszenia części towaru, jednak nie przeszkadzało to w ich oglądaniu. Jak zwykle dużo ciekawych towarów, zrobiłam spore zakupy. Przy kasie duża kolejka, byłam 4, niestety bardzo negatywna ocena dla kasjerów. Były otwarte trzy kasy i w każdej siedział mężczyzna. W trakcie obsługi klientów prowadzili ożywioną konwersację na tematy prywatne. Bardzo dobrze się przy tym bawili, dużo śmiechów i przekrzykiwania się. Czułam się prawie jak na plaży czy jakiejś imprezie, brakowało otwartego piwka i chipsów. W międzyczasie szybkie urywane komendy do klienta typu "45 zł", "dziękuję". Dodatkowo brak znajomości kodów niektórych produktów oraz brak notatek, w których można by go sprawdzić.