Opinia użytkownika: Paulina_947
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Obserwacja dotyczy marketu Carrefour w CH Glinki w Bydgoszczy. Zakupy towarzyszące obserwacji polegały na zakupie artykułów mięsnych, na stoisku obsługiwanym przez ekspedientów. Sprzedawca do stoiska, podszedł dopiero na wyraźną prośbę stojącej przede mną klientki. Poprosiłam o zakup dwóch kawałków mięsa. Sprzedawca zważył i zawiązał reklamówkę ze wskazanym przeze mnie towarem. Następnie został postawiony w sytuacji problemowej - poprosiłam o dodanie do reklamówki, jeszcze jednego kawałka, tego samego rodzaju mięsa. Sprzedawca zachował się miło i sympatycznie, całą sytuację zamienił w żart i postarał się aby odwiązać supełek i wykonać prośbę. Po przejściu do kas okazało się, że nie muszę czekać w żadnej kolejce - do dyspozycji było kilka pustych kas, w których kasjerki czekały na klientów. Obsługująca mnie kasjerka o numerze 050, wyglądała ładnie, schludnie, jedynym minusem było tu brak grzecznościowych form zwracania się do klienta - brak zwrotów typu dzień dobry, dziękuję, do widzenia.