Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Itaka
Treść opinii: W latach 2009 i 2010 spędzaliśmy nasze grudniowe wakacje na Sri Lance w hotelu Ramada Resort w Kalutara. Standard hotelu dość znacznie odbiegał od opisu katalogowego, ale nie było to dla nas największym mankamentem, ponieważ traktowaliśmy hotel jako bazę wypadową do zwiedzania kraju. Stosunek jakości oferty turystycznej do ceny oceniam jako poprawny. Najwięcej, niestety negatywnych uwag mam wobec rezydentów biura podróży na Sri Lance. Podczas pobytu w 2009 roku, kiedy zwróciliśmy się do rezydentki z prośbą o zmianę hotelu na lepszy (oczywiście za dopłatą z naszej strony), usłyszeliśmy, że mamy zadzwonić do biura w Polsce. Kontakt z rezydentami był bardzo utrudniony - nie odbierane telefony, brak odpowiedzi na sms-y.Odnieśliśmy wrażenie, że głównym zadaniem rezydentów była sprzedaż wycieczek fakultatywnych.Rok później sytuacja była nieco lepsza, tym razem rezydentki Itaki, potrafiły ciekawie opowiadać o historii i kulturze Sri Lanki, były również w kontakcie z turystami jeśli zaistniała taka potrzeba.Punkt obsługi Itaki na lotnisku Okęcie nie budzi moich zastrzeżeń, choć za każdym razem spędziliśmy w kolejce po bilety ponad 50 minut. Organizacja transportu do i z hotelu w Kalutara na lotnisko w Colombo również przebiegała bardzo sprawnie. Autokary były wygodne, posiadały klimatyzację.