Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Tchibo

Treść opinii: Pierwsze wrażenie jest bardzo pozytywne. Przed sklepem znajdowała się hostessa prezentująca ekspres do kawy Cafissimo. Przed wejściem było czysto, szyby w witrynie również były czyste. Porządek panował również we wnętrzu sklepu a produkty były starannie ułożone, posiadały ceny i wyglądały estetycznie. W powietrzu unosił się delikatny zapach kawy a temperatura oraz poziom głośności muzyki były bez zastrzeżeń. Zostałam powitana w sklepie już w kilka sekund po wejściu słowami „Dzień dobry, witamy w Tchibo”. Wszyscy pracownicy posiadali plakietki z imieniem za wyjątkiem hostessy przy wejściu. Sprzedawczyni na sali sprzedaży była zajęta obsługiwaniem klientki więc poczekałam aż skończy, jednakże dało się odczuć w kontakcie wzrokowym iż jestem zauważona przez nią. Gdy podeszła poprosiłam o pomoc w wyborze jakiegoś drobiazgu na prezent. Stałam przy półce z wazonikami więc sprzedawczyni wskazała mi kilka modeli, po czym zasugerowała filiżanki do kawy lub kubek po chwili mojego niezdecydowania zaproponowała zegarek o którym opowiadała w sposób zachęcający do kupna, potrafiła wymienić zalety z zakupu tego produktu. Zostały wskazane mi jeszcze dwa modele portfeli ale jednak się nie zdecydowałam. Podeszłam jeszcze raz do półki z wazonikami i dopatrzyłam ramki na zdjęcie. Zapytałam o wymiar oraz dostępności kolorów, tu również uzyskałam satysfakcjonującą odpowiedź. Jestem zadowolona z udzielonej mi pomocy. Sprzedawczyni przy kasie zaproponowała mi zakup kawy do wypicia i ciasto ewentualnie zakup kawy ziarnistej. Wybrałam zakup kawy ziarnistej. Sprzedawczyni przy kasie była miła, uśmiechnięta i energiczna. Zaproponowała zakup kawy do wypicia i ciasto ale po chwili mojego niezdecydowania zaproponowała zakup kawy ziarnistej i właśnie tę opcję wybrałam. Następnie zapytała czy życzę sobie aby zmielić kawę czy też ma być ona w ziarnach. Poprosiłam o zmielenie. Została mi podana kwota do zapłaty a produkty spakowane oraz wręczony katalog. Po uregulowaniu rachunku podziękowano mi za zrobione zakupy i zaproszono do ponownej wizyty. Niestety nie zaproponowano mi karty do zbierania pieczątek aby zbierać punkty. Pełen profesjonalizm, jedyny mankament to brak zaproponowania karty lojalnościowej. Załoga sklepu bardzo zaangażowana w obsługę klienta. Chętnie odwiedzę ten sklep ponownie.