Opinia użytkownika: nattan
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Tego dnia wybierałem się na weekend do Krakowa. Dzięki stronie www znalazłem interesujące nas połączenie (pociąg TLK) i na około 45 minut przed podróżą dotarłem do Centrum Obsługi Klienta (COK) Intercity na Dworcu Centralnym w Warszawie. COK był utrzymany w czystości, klimatyzowany, ale temperatura nie była zbyt niska. Z automatu pobrałem numerek i czekałem na obsługę. Mimo 25 osób czekających przede mną kolejka posuwała się sprawnie i po kilkunastu minutach wyświetlił się mój numer. Uważam jednak, że 5 działających stanowisk to w godzinach szczytu za mało (zwłaszcza że ogólnie stanowisk było więcej).Podszedłem do stanowiska, przy którym powitała mnie uśmiechnięta pani. Poprosiłem o 2 bilety rewelacyjne do Krakowa na wybrany pociąg, ale pani poinformowała mnie, że na składy jadące Centralną Magistralą Kolejową oferta 'bilet rewelacyjny' już nie obowiązuje. Kupiłem więc bilety w ofercie standardowej i jak wcześniej uprzedziłem zapłaciłem kartą. Pani podziękowała mi i życzyła przyjemnej podróży. Przez cały czas była uśmiechnięta i utrzymywała kontakt wzrokowy, przez co kolejne bilety chętnie zakupię w tym samym COKu.