Opinia użytkownika: Asupra
Dotycząca firmy: BLISKA
Treść opinii: Będąc w tej części miasta postanowiłam zatankować do pełna myśląc już o weekendowych wyjazdach. Zaparkowałam przy dystrybutorze gazu i postanowiłam skorzystać z toalety. W międzyczasie mijałam się z pracownikiem stacji, który szedł mnie obsłużyć. Mężczyzna przywitał mnie, jednocześnie pytając o wartość za jaką życzę sobie zakup paliwa. Odparłam, że proszę do pełna i dałam się do toalety, która znajdowała się w budynku pomiędzy pomieszczeniem stacji a baru. Dostępne były dwie toalety, męska oraz damska wraz z toaletą dla niepełnosprawnych. Jednak po wejściu do środka nieco się zdziwiłam, gdyż w części z umywalką nie było zamka w drzwiach ani też mydła w dozowniku. W drugich już był zamek, ale jej powierzchnia była bardzo mała i nie jest możliwe, aby osoba niepełnosprawna na wózku mogła tam wjechać, a co dopiero załatwić swoje fizjologiczne potrzeby, gdyż pomieszczenie nie było do tego przystosowane. Idąc do pomieszczenia stacji, zauważyłam, że panował tam porządek, płacąc za paliwo pracownik obsługujący mnie zaproponował mi zakup hot-doga, nie skorzystałam, natomiast oferta kawy jak najbardziej była kusząca gdyż każdy rodzaj był w tej samej cenie, mianowicie 3,79 zł. Na zmianie znajdowało się dwóch panów, oba ubrani byli w eleganckie, schludne koszule w drobną kratę, oraz zielone spodnie. Obsługa sympatyczna, ale toalety aż proszą się o modernizację...