Opinia użytkownika: PAN
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Ponieważ bardzo szybko potrzebowałem większej gotówki udałem się z samego rana do banku. Niestety ale szklana witryna nie była czysta. Szyby były brudne a na drzwiach widać było wiele śladów dłoni i palców. Nie potrzebowałem pomocy doradcy bankowego tylko kontaktu z kasjerką. Ponieważ byłem drugi w kolejce pomyślałem, że los mi sprzyja i szybko wypłacę gotówkę. Nic bardziej mylnego. Do kasy czekałem ponad 20 minut a obsługa trwała 3! SZOK! Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Obejrzałem dokładnie wnętrze banku. Było czysto, w stojakach umieszczone były różne ulotki z aktualnymi ofertami banku. W różnych miejscach oddziału, wywieszone była informacje o tym, że w maju czynna będzie tylko jedna kasa. Podane były też adresy najbliższych czynnych placówek. Postanowiłem jednak poczekać. Sofa na której usiadłem w oczekiwaniu na swoją kolej była wygodna ale też i trochę zniszczona. Gdy nadeszła moja kolej, po podejściu do kasy nie zostałem przez kasjerkę powitany tylko spytany "słucham?". Pani w wieku 28-30 lat miała czarne krótkie włosy ale nie miała uśmiechu na twarzy. Podałem dowód osobisty i poprosiłem o wypłatę pieniędzy. Kasjerka wykonała konieczną operację, oddała mi dokument, wypłaciła pieniądze i czekała na nowego klienta. Spakowałem wszystko do torby i opuściłem bank nie słysząc pożegnania. Przykre, ale dobrze, że mam chociaż pieniądze.