Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Najpierw byłam na Was zła – wręcz wściekła, potem – pozytywnie zaskoczona i na końcu uradowana. Pierwszy etap to efekt informacji jaką otrzymałam na e-mail po zamówieniu nagrody z Klubu Super Obserwatora – podziękowanie za zamówienie i informacja, że czas realizacji to okres do 21 dni. Z Chin przesyłka przyszłaby wcześniej – pomyślałam ale z wylewaniem goryczy się powstrzymałam i uznałam, że zaczekam na rozwój sytuacji. Czwartego dnia od złożenia zamówienia kolejny e-mail, że nagroda została zrealizowana, wysłana i w najbliższych dniach zostanie doręczona – to było pozytywne zaskoczenie na bazie wcześniejszego rozgoryczenia. Następnego dnia telefon od kuriera, że ma dla mnie przesyłkę – to mnie ucieszyło. Prawdziwa radość „przyszła” gdy rozpakowałam moją nagrodę – pendrive-a i okazało się jest Kingston 8 GB a nie GoodDrive 4GB jak to figuruje w wykazie nagród, mały, czerwony, zgrabny – to było ukoronowanie poziomu mojego zadowolenia. Wiecie jak wzbudzić emocje, chyba każdego rodzaju, potraficie też uradować klienta i dokonać jego obsługi w należyty sposób jak na ideę jakości obsługi przystało. Piątego dnia od złożenia zamówienia moja nagroda dotarła, myślę że wiele firm mogłoby z Was brać przykład. Nie rozumiem tylko dlaczego tak długi okres realizacji jest podany w potwierdzaniu zmówienia ale to już teraz nie ma jakby znaczenia dla mnie bo poziom mojej satysfakcji jest wysoki.