Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Intermarche
Treść opinii: Dość rzadko robię zakupy w tym sklepie, ale ponieważ przy supermarkecie jest bankomat więc aby nie tracić czasu wstąpiłam również do sklepu.Już na samym początku nie spodobał mi się wygląd podłóg oraz koszyków na zakupy. Podłogi były brudne poplamione, rączka koszyka, który wzięłam do ręki kleiła się od brudu. Ponieważ zamierzałam zakupić warzywa podeszłam do stoiska, gdzie niestety ogórki były miękkie, pogniłe. Banany wybierałam z dobre 10min., aż w końcu udało mi się wybrać 3 sztuki, które nadawały się do spożycia. Zniechęcona brakiem warzyw nadających się do zakupu udałam się do lodówek z mięsem, i tu bardzo mnie ucieszyło,że mięso było równo poukładane na tackach, wszystko świeże, ceny doskonale dopasowane do towary, dzięki temu nie traciłam czasu na ich odszukanie.Lodówki czyste. Niestety podchodząc do stoiska z wędlinami, gdzie obsługiwały panie, które chyba stały tam za karę, bez uśmiechu wręcz bardzo nieprzyjemne dla klienta. Wybrałam wędlinę i poprosiłam panią o skrojenie w cieńsze plasterki ( niestety dopiero w domu zobaczyłam, że każdy z tych plasterków można by spokojnie jeszcze raz przekroić). Zrobiwszy zakupy udałam się do kasy, niestety trochę sobie postałam, ponieważ były tylko dwie kasy czynne, a ludzi było naprawdę dość sporo.Gdy w końcu przyszła kolej na mnie gdzie, nie zostałam powitana choćby zwykłym dzień dobry, pani kasjerka obsługując mnie jednocześnie dyskutowała z drugą kasjerką na temat dostawy towaru ( czy będą musiały zostać po godzinach czy nie), generalnie mnie jako klienta to nie interesuje i uważam, że to nie był czas na takie rozmowy. Moim zdaniem Intermarche jako sklep ma jeszcze bardzo daleko do profesjonalnej obsługi klienta.