Opinia użytkownika: mysty_1
Dotycząca firmy: NOMI
Treść opinii: Czystość w sklepie pozostawia wiele do życzenia - podłoga jest brudna (na dziale budowlanym rozsypany cement). Pracownika w sklepie nie można nigdzie znaleźć, więc kiedy potrzebuje się pomocy trzeba udać się do informacji, aby wywołano pracownika działu, ale i po tym czeka się dobre 15 min. Kolejne oczekiwanie odbywa się przy kasie. Kolejka kilkunastu osób, a czynna 1 kasa. Wszyscy czekają denerwują się, a wystarczyłoby otworzyć kolejną kasę, aby rozładować kolejkę. Kolejne oczekiwanie musiałam odbyć w celu otrzymania faktury VAT, ponieważ Pani z punktu, w którym wydaje się FV zajęła się rozładowywaniem kolejki, więc mimo, iż ostałam swoje w kolejce do kasy to później czekałam, aż obsłużeni zostaną pozostali klienci. Zdenerwowałam się sposobem podejścia do klienta. Ponadto system komputerowy, który jest używany w sklepie do wystawiana faktur nie przyjmuje polskich znaków. Tak, więc do 30min spędzonych w kolejkach otrzymała fakturę z błędnymi danymi, a Pani z rozbrajającym uśmiechem oznajmiła jedynie, że tylko ja mam z tym problem. Moim zdaniem wszyscy wiemy w jakim kraju żyjemy i znamy polski alfabet, więc system komputerowy powinien być do tego dostosowany. Nie polecam – po co irytować się podczas zakupów.