Opinia użytkownika: mysty_1
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Kontakt z operatorem Play to jakieś nieporozumienie. Od kilku dni próbuje bezskutecznie ustalić szczegóły oferty, która ponoć „jest przygotowana specjalnie dla mnie”. Otóż konsultant, który do mnie dzwoni z reguły dzwoni chyba czekając 2 sygnały, co powoduje, że kilkakrotnie nie zdążyłam odebrać telefonu. Jak już udało mi się rozpocząć rozmowę to dwukrotnie została ona rozłączona, ponieważ jakość zasięgu we wspomnianej sieci pozostania wiele do życzenia – niestety później już nikt nie oddzwonił. Postanowiłam samodzielnie skontaktować się ze swoim operatorem. Pomijam fakt, że połączenie to kosztuje mnie 1,5pln. Ale jak się okazało nikt nie może mi przedstawić tej oferty, ponieważ osoba, która próbuje się do mnie dodzwonić pracuje w jakimś specjalnym dziale i nie mogą tam zostać przełączona. Konsultant, z którym rozmawiałam próbował oczywiście przedstawić mi inną ofertę, ponieważ „on nie ma w ofercie telefonu, który proponowała mi Pani z którą wcześniej rozmawiałam. Zupełnie nie rozumiem polityki tej firmy: jeden pracownik może mi zaoferować telefon, który nie jest dostępny dla innych pracowników. Konsultant stwierdził również że jest chcę to mogę sobie sprawdzić tą ofertę na stronie WWW, ale na stronie jest ona pewnie gorsza niż ta z którą dzwoni Pani z tego „tajemniczego” działu (? Więc jaki to ma sens – bardzo nie lubię jak rozmówca traktuje mnie jak idiotkę). Tak, więc tu cytat: „nie pozostaje Pani innego jak czekać cierpliwie , aż znów do mnie zadzwonią jeśli jestem zainteresowana przedstawioną ofertą”. Porażka – już nie jestem zainteresowana.