Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Urząd Miasta Kraków
Treść opinii: Po wejściu do urzędu na ul. Wielickiej 28a (III piętro), zwróciłam się o pomoc do Pana z lewej strony, ponieważ nie wiedziałam się gdzie się udać. Uprzejmie wytłumaczył mi, jak pobrać kwitek i co dalej zrobić. Nie było kolejki, więc zostałam obsłużona natychmiast (kolejność i nr stanowiska wyświetla się na tablicy - dobry system!). Pani zamykająca moją działalność nie mogła jednak ukryć w głosie lekceważenia, gdy pytałam o oczywiste dla niej sprawy. Zgodnie z jej celem, poczułam się jak niedouczona. Podobnie było w okienku ZUS-u. Jedynie Pani z okienka US była szczerze uprzejma i cierpliwie tłumaczyła każdemu klientowi najprostsze sprawy. Według mnie, pracownicy nie mają żadnych standardów ubioru, gdyż panowała istna rewia mody. Włącznie z kolorowymi, plastikowymi bransoletkami u większości Pań. O tych zresztą bransoletkach Panie nie omieszkały rozmawiać na głos podczas obsługi Klientów. Były także inne prywatne rozmowy, bezpośrednie i przez telefon. Zdecydowanie nie na miejscu. W urzędzie panował ogólnie porządek i sprawę można było załatwić szybko.