Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: C&A

Treść opinii: Do sklepu C&A udałam się w celu kupienia spodni dla córki. W sklepie jak zwykle był ogromny wybór towaru i liczne promocje. Grała muzyka, ale niezbyt głośno. Udałyśmy się do działu dziecięcego. Wszystkie ubrania były estetycznie ułożone, panował ład i porządek, dzięki czemu szybko znalazłam interesujący mnie rozmiar. Poszłam z córką do przymierzalni, gdzie również było czysto, a lustro aż lśniło. Następnie udałyśmy się do kasy. Pani skasowała towar, jednak zwróciłam uwagę na to, że nie przywitała mnie słowami „dzień dobry”, nie powiedziała też „do widzenia”. Po powrocie do domu okazało się, że spodnie są jednak za ciasne córce i, że trzeba je wymienić. Po paru dniach wróciłyśmy do sklepu. Podeszłyśmy do kasy, ale nie było tam nikogo. Zadzwoniłam więc dzwonkiem, który znajdował się przy kasie i po chwili pojawił się pracownik. Przywitał się i spytał w czym może pomóc. Był problem techniczny z ceną, gdyż kupowałam spodnie w promocji a gdy je wymieniałam promocji już nie było. Ale sprzedawca wszystko wyjaśnił poprosił o cierpliwość. Wszystko jednak przebiegło sprawnie. Sprzedawca na koniec podziękował i się pożegnał. Zakupy w tym sklepie uważam za udane.