Opinia użytkownika: Jan_107
Dotycząca firmy: Confis
Treść opinii: Będąc przejazdem w Nowej Soli postanowiłem sprawdzić obsługę w sklepie, w którym kilka miesięcy wcześniej zmuszano mnie do zakupu większej ilości towaru niż chciałem. Udałem się do sklepu i poprosiłem o 4 plastry wędliny, która była już pokrojona oraz o mały kawałem ok. 10 dag kiełbasy "wiejskiej". Ekspedientka odpowiedziała, że nie może sprzedać mi takiej ilości kiełbasy ponieważ sprzedają tylko w całym kawałku ewentualnie połowy. Na moje pytanie o powody dla których nie mogę kupić tyle kiełbasy ile potrzebuję, ekspedientka powiedziała "ze w tym sklepie są takie zasady bo później przekrojonej wędliny nikt nie chce kupić i są straty". Byłem zdumiony takim wyjaśnieniem. Zapytałem czy w związku z takim podejściem, gdy kwota zakupów będzie wynosiła 10 zł a ja będę miał tylko 5 zł - to sklep jednak sprzeda mi produkty za które nie będę w stanie zapłacić? Oburzony personel sklepu stwierdził "a dlaczego mamy coś panu dawać za darmo?" na co zapytałem "a dlaczego mam kupować więcej niż potrzebuję?". W tym momencie ekspedientka zdecydowała, że jednak sprzeda mi taka ilość kiełbasy o jaką prosiłem. Przy zapłacie za towar poprosiłem o kontakt do kierownika regionalnego sieci, co spotkało się z oburzeniem personelu i otrzymałem tylko "foliową reklamówkę na której jest nadruk firmowy" a ekspedientka powiedziała, że "mamy zakaz podawania jakichkolwiek innych kontaktów dla klientów, tylko ten numer na tej foliówce". Podziękowałem i wyszedłem ze sklepu. Pomimo rozmowy z osobami odpowiedzialnymi za sprzedaż w sieci sklepów Zyguła już kilka miesięcy temu w sprawie "wymuszania na klientach większych zakupów i zapewnieniu, że takie praktyki nie mogą mieć miejsca w tej sieci sklepów" - nic się nie zmieniło. Pomimo bardzo dobrej jakości wyrobów, takie traktowanie klienta jest niedopuszczalne. W tej kwestii wystąpię pisemnie do właściciela sieci sklepów o wyjasnienia.