Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Udałem się do tego sklepu, aby kupić wąż do prysznica. W tym hipermarkecie panował porządek, podłogi czyste, regały również, produkty poukładane i widoczna obsługa. Ponadto sklep ten jest bardzo dobrze oznaczony, gdyż będąc tam drugi raz w życiu od razu znalazłem alejkę z artykułami do łazienki i rzucił mi się w oczy poszukiwany produkt. Był spory wybór - wg cen i wg długości. Podczas dokonywania wyboru miałem okazję podsłuchać rozmowę pracownika z klienta. Był bardzo profesjonalny i kulturalny. Dokładnie tłumaczył klientowi co musi dokupić przy wyborze umywalki. Po wyborze odpowiedniego skierowałem się do kasy. Były czynne 3 stanowiska, lecz do każdego z nich stały po 2-3 osoby. Zauważyłem, że jedna z kasjerek otwiera kasę, więc czym prędzej udałem się tam. Przywitała się ze mną, zeskanowała produkt, a następnie poprosiła o kod pocztowy. Po czym podała kwotę do zapłaty, przyjęła kartę płatniczą, a po zaakceptowaniu transakcji wręczyła mi paragony i podziękowała za zakup. Była miła i uprzejma, używała zwrotów grzecznościowych, tj. dzień dobry, proszę, dziękuję.