Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Katarzyna_447

Dotycząca firmy: Super-Pharm

Treść opinii: Jako stała klientka tej perfumerii, jestem także członkiem programu lojalnościowego tej sieci. Co jakiś czas otrzymuję na mojego maila super oferty tylko dla członków programu. Należy wydrukować sobie specjalny kupon rabatowy. Można to zrobić w domu, ale też w sklepie w specjalnym urządzeniu. Postanowiłam zrobić to w sklepie. Urządzenie nie jest skomplikowane w obsłudze, ale jak zawsze mam z nim problemy. Trzeba się tam dwa razy logować, podając adres mailowy, i hasło, a następnie nr karty lub pesel i znowu hasło. Trochę to czasochłonne. Po pierwszej próbie, gdy weszłam na moje konto, okazało się, że są tam inne kupony rabatowe niż widziałam na komputerze w domu. Wydrukowałam jeden kupon. Gdy odeszłam od urządzenia i przyjrzałam się kuponowi okazało się, że jest na nim nie moje nazwisko. Wydrukowałam kupon z nie swojego konta. I to wszystko pomimo podwójnego zabezpieczenia? Podeszłam do urządzenia jeszcze raz i jeszcze raz zalogowałam się do sytemu. tym razem podałam pesel bez skanowania numeru karty. Tym razem się udało i weszłam na swoje konto. Wydrukowałam 3 kupony, które mnie interesowały. Dwa produkty wzięłam z półek w perfumerii, natomiast po trzeci produkt udałam się do apteki. Na sali znalazłam serię kosmetyków, z której planowałam zakupić w promocji jeden z produktów. Niestety nie znalazłam go. Podeszłam do jednej z pań na sali i spytałam czy ten produkt jest dostępny. Pani wskazała mi ręką gdzie mam się udać by szukać produktu i tyle, zajęła się swoją pracą. Zdziwiłam się, gdyż zwykle nie można w tym sklepie narzekać na obsługę. Przy kasie, gdy chciałam skorzystać z kuponu z nieswojego konta, okazało się, że nie ma możliwości jego realizacji. Tylko osoba z nr karty, który odpowiada nr kuponu może zrealizować rabat. Dwa pozostałe produkty zakupiłam z rabatem, sporo oszczędzając.