Opinia użytkownika: Katarzyna_3253
Dotycząca firmy: The Body Shop
Treść opinii: Dnia 8 maja 2012 roku, zostało przeprowadzone badanie jakości obsługi klienta w salonie The Body Shop w C. H. Klif w Gdyni. Badanie rozpoczęłam o godz. 11:40. Po wejściu do sklepu zauważyłam Panią stojącą na zapleczu. Ubrana była w czarny, schludny strój. Gdy mnie dostrzegła od razu wyszła z zaplecza, powitała uśmiechem i słowem Dzień Dobry. Po ok. 1 min. Pani zapytała, "czy może mi w czymś doradzić". Poprosiłam o pomoc w wyborze czegoś na prezent. Pani zapytała jaką kwotę chciałabym przeznaczyć na taki prezent. Stwierdziłam, że ok. 200 zł. Została mi przedstawiona oferta zestawów kosmetyków zapakowanych w ładne oryginalne pudełka. Dodatkowo zostałam poinformowana o tym, co wchodzi w skład każdego z tych zestawów. Prezentacja towaru była wyczerpująca i świadczyła o dużej wiedzy na temat asortymentu. Gdy pod koniec rozmowy podziękowałam i powiedziałam, że muszę się jeszcze zastanowić, zostałam w uprzejmy sposób pożegnana i zaproszona do ponownego odwiedzenia sklepu. Podczas całej rozmowy, pracownik sklepu był życzliwy, uśmiechnięty, nie okazywał zniecierpliwienia. Uważnie mnie słuchał i odpowiednio dobrał asortyment do moich potrzeb. Salon sprawiał wrażenie czystego, zadbanego. Towar na półkach był wyeksponowany w czytelny, schludny sposób. Wszystkie produkty posiadały równo zamieszczone ceny. Na salonie nie było innych klientów, także osoba obsługująca mogła skupić całą uwagę na mnie. Badanie trwało ok 7 min. Obsługę w tym salonie oceniam jako bardzo dobrą i z pewnością będę go polecać.