Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: PKO BP

Treść opinii: Jako klient jestem bardzo niezadowolony z praktyk prowadzonych w tym punkcie.Jest zbyt mało stanowisk do obsługi klienta co oznacza iż trzeba swoje odczekać nieraz nawet kilkanaście minut co jest bardzo uciążliwe szczególnie dla osób starszych.Klient szeregowy czyli ani bogaty ani biznesowy jest traktowany jak klient drugiej kategorii.Przedstawiam zatem wyjaśnienie bo to poważne stwierdzenie więc powinienem wątek rozpisać.Akurat nie dziś ale byłem w oddziale w celu wpłaty gotówki, kolejka była ogromna starsi ludzie praktycznie mieli problem z doczekaniem bo obsługa jak zwykle szła bardzo wolno a tu jakiś klient podchodzi bez kolejki bo ma z tego co pamiętam złotą kartę czy coś podobnego po kilku takich klientach kolejka jak była tak była a obsługiwano tych bogatszych co wedle mojego uznania PKO nie traktuje poważnie swoich klientów. Powinni dobudować oddzielne stanowisko gdzie się takich klientów obsługuje przykład Alior Banku gdzie jest stoisko dla klienta biznesowego,indywidualnego więc kolejki praktycznie nie istnieją a klient jest obsługiwany szybko i sprawnie.Wracając do mojej wpłaty zajęło mi to 35 minut.