Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy supermarketu sieci Lidl w Lublinie. Sklep, którego tyczy się obserwacja zlokalizowany jest przy ulicy Jana Pawła II. Przed sklepem była gablota z oferta promocyjną. Szyby w gablocie były czyste, a gazetka (plakat) w nie umieszczona była aktualna. Przy wejściu do sklepu były równo poustawiane wózki na zakupy. Zarówno strefa wejścia do sklepu jak i już w jego wnętrzu było czysto nie widać było papierków, kartonów czy innych śmieci. Również podłoga w sklepie była czysta i utrzymana w należytym porządku. Przy wejściu na halę sprzedaży były również dostępne gazetki reklamowe. Były one aktualne i równo ułożone w stojaku, który był ustawiony w łatwo dostępnym i dobrze widocznym miejscu. Towary na półkach były równo poukładane i należycie oznakowane odnoście cen i nazw. Niestety przy kasie była bardzo duża kolejka, a w trakcie oczekiwania nie został otworzona żadna dodatkowa kasa. Kasjer był ubrany w czysty i schludny strój firmowy. Na koniec pożegnał się ze mną i zaprosił ponownie.