Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: LOT
Treść opinii: Kontakt ze stroną internetową polskiego przewoźnika linii lotniczych LOT w celu rezerwacji biletów na podróż krajową. Oferta bardzo korzystna, konkurencyjna do PKP, także na wybranej przeze mnie trasie konkurencyjna dniami i godzinami wylotu w stosunku do innych nowych krajowych przewoźników lotniczych. Po wypełnieniu danych do rezerwacji możliwe opcje wyboru miejsca w samolocie /jest tzw. rzut miejsc odpowiednich klas lotu/,w zależności od potrzeb można wybrać opcję posiłku, dodatkowego zapotrzebowania na pomoc, np. gdy pasażer jest niepełnosprawny ruchowo lub niewidomy, gdy transport będzie np. też wózka inwalidzkiego. Kilka minut i rezerwacja prawie zakończona, określam sposób płatności i potwierdzam transakcje. W międzyczasie nastąpiła zmiana nazwy mojego banku, LOT nie miał nowej nazwy tego banku, nie wiem, czy to było przyczyną, ale transakcja dwukrotnie zawiesiła się w momencie przechodzenia na stronę banku. Skontaktowałam się z operatorem infolinii lotniczej, rozmowa podjęta sprawnie, dopytano o szczegóły poinformowano mnie, co widzi system, anulowano rezerwacje, po to bym mogła jeszcze raz spróbować a nie rezerwować kolejnych biletów na te same dane. Obsługa infolinii odpowiedziała rzeczowo i kompetentnie na pytania, pomogła przejść przez dalsze procedury. Po kilku minutach otrzymuję na maila potwierdzenie dokonanych rezerwacji, drukuję bilety - sprawnie, szybko, bez wychodzenia z domu. Regulaminy lotów przesłane, informacje szczegółowe dotyczące warunków lotu też.Sama strona internetowa jest łatwa w obsłudze: bez problemów znajdziemy loty krajowe, międzynarodowe, sprawna wyszukiwarka - po zaznaczeniu opcji czy lot tam / i z powrotem wyświetla się szczegółowy plan podróży, podane ceny, godziny, czas lotu. Strona wykonana ładnie graficznie, funkcjonalna jeżeli chodzi o zakres szukanych informacji.