Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Mało sprawnie wychodziła obsługa klientów kasjerce Sabinie. Stałam w 4 – osobowej kolejce i w tym czasie dwukrotnie wzywała ona koleżankę, która musiała jej otworzyć dostęp do kasy aby wycofała kolejne artykuły bo z rozpędu na jeden paragon kasowała artykuły z taśmy „jak leci” i dopiero gdy klient zwrócił na to uwagę, zareagowała opuszczając ręce i „przewracając” oczami. Oj, dużo brakuje tej pani wiedzy i umiejętności, ten kto pozwolił jej usiąść na kasę popełnił błąd przez duże „B”. trzeba było odpowiednio ja przeszkolić a nie tylko powiedzieć jak ma wykonywać swoje obowiązki, lepiej byłoby gdyby wykładała towar na półki, przynajmniej klienci by się nie niecierpliwili. W kasie obok obsługa była bardzo sprawna, kolejka 4-5 osób przesuwała się niemal płynnie, bez zbędnych przestojów. Miałam kilka drobiazgów, głównie dla dzieci bo wizyta w tej Biedronce to efekt spaceru po mieście w słoneczne jeszcze popołudnie: Piłka – żelki 1,99 zł/100 g, Maxi – King 1,99 zł/batonik, Kind mleczna kanapka 1,59 zł/sztuka, woda niegazowana 1,49 zł/500 ml. Ceny tych drobnych artykułów należą do „udanych” więc nie widzieliśmy z mężem powodu aby tu nie wstąpić, natomiast nie spodziewaliśmy się, że krótka kolejka przy kasie to 25 minut czekania na obsługę, 5 razy więcej czasu niż wybieranie artykułów. W sklepie przestronnie i wygodnie w czterech długich alejkach, na półkach porządek i widoczne ceny artykułów. Przykro tylko, że ten nienaganny wygląd przesłoniła mało kompetentna kasjerka.