Opinia użytkownika: ulcia8282
Dotycząca firmy: Weltbild.pl
Treść opinii: zblizały sie walentynki, na jednej ze stron znalazłam sliczny :wieszaczek: do powieszenia. Chciałam go zamówic tak aby dotarł jeszcze przed walentynkami. Z opcji dostawy wynikało ze zdazy dojsc. Wypełniłam wszystko cieszac sie ze bede miała fajny prezent, ale niestety gdy wybrałam opcje płatności karta nie było wymienionego mojego banku. Wiec nie mogłam zrobic przelewu. Napisałam w zwiazku z tym pod podany adres meilowy który był podany gdyby były jakies pytania i opisałam cała sytuacje, z prosba o wskazanie co mam dalej zrobic aby cofnac transakcje, gdyz widniało na moim profilu iz :wieszaczek: jest w poczekalni. Do tej pory a mineło juz3 miesiace nie dostałam odpowiedzi. Olanie klienta na cvałego. Zero odpowiedzi na zaistniała sytacje. Takim zachowanie traca klientów, bo ja juz nie polecam tej strony swoim znajomym. Poprostu im nie ufam