Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: BP

Treść opinii: Około godziny 9:40 pojawiłem się na stacji BP.Swoją wizytę zacząłem od zatankowania paliwa Ultimate Diesel.Okolice dystrybutora były czyste, bez zabrudzeń.Sam pistolet także nie budził żadnych zastrzeżeń, co często zdarza się na stacjach.Przy dystrybutorze znajdował się pojemnik z wodą (czystą) do mycia szyb.Udałem się na stację, najpierw kierując swoje kroki w stronę toalety.Zastałem tam porządek oraz przyjemny zapach jakiegoś odświeżacza.Postanowiłem wypłacić pieniądze z bankomatu Euronetu (znajdował się przy wejściyu do toalet - w środku stacji). Niestety ze względu na zepsuty podajnik (infromacja na wyświetlaczu) nie mogłem wypłacić pieniędzy.Kierująć się w stronę kas zauważyłem braki w asortymencie. Na pólce z piwami brakowało Harnasia w 4 packu, Redd's malinowego. Braki były dość znaczne.Za kasmi znajdowały się 2 osoby oraz jedna na części restauracyjnej.Sama transakcja obsługi przebiegła bardzo sprawnie. Było powitanie, uśmiech, zasugerowanie płynu do spryskiwaczy a po odmowie hot doga. Transakcja została opłacona kartą bankową.Oprócz dość znacznych braków na regale z piwem i popsutego bankomatu, reszta sprawiała pozytywne wrażenie.