Opinia użytkownika: Karolina_1376
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Kolejna wizyta w sklepie Euro RTV AGD, kolejne rozczarowanie. Pojechałam do sklepu z zamiarem zkupu maszybki do golenia- model wybray w internecie, z dostępnością w jednym ze szczecińskich sklepów. Stojąc przy golarkach oczekiwałam przyjścia sprzedawcy, udzielenia fachowej porady, oczekiwałam 10min po czym udałam się do innego doradcy- usłyszałam, że za chwilę ktoś do mnie podejdzie. Czekałam koleje 10min bez rezultatów. Wkońcu zjawił się "doradca" zapytałam czym się różni golarka X od Y przeczytała mi to co sama mogłam sobie przeczytać po czym zdecydowałam się na jedną- okazało sie, że nie mam jej już na stanie (jednak wg sklepu interetowego ciągle była- brak aktualizacji danych, dodam, ze sprawdzałam dostępność w przedziale czasowym co 20min żeby udowodnić sprzedawcy,że nadala golarka jest w ofercie)- po czym dodał, że jest "bajzel" . Wybrałam inną, która w ofercie sklepowej powinna kosztować 199zł, a kosztowała 210zł - "ktoś się pomylił" Brak konkretnej porady, kompletna dezorganizacja w sklepiem, sprzedawca nie zna się na polecanym asortymencie, brak mozliwości poświęcenia uwagi tylko 1 Klientowi- oprócz mnie było jeszcze dwóch Panów, których sprzedawca starał się obsłużyć. Kasjerka z jednym ze sprzedaców w mojej obcności obgadywała prawdopodobnie kolegę z pracy- mało profesjolane- Klient chyba nie jest ważny w tym sklepie. Nie spakowano mi zakupionego towaru.