Opinia użytkownika: Poziomka
Dotycząca firmy: Inmedio
Treść opinii: Na wystawie zauważyłam wywieszkę z informacją o wielkiej kumulacji w Totku. Postanowiłam spróbować i weszłam do saloniku, by zakupić kupon. Przed kasą stały trzy osoby w kolejce, więc ustawiłam się za nimi i cierpliwie czekałam na swoją kolej. Przy okazji rozejrzałam się po wnętrzu saloniku. Muszę przyznać, że w środku było bardzo czysto i schludnie. Wszystkie gazetki były bardzo ładnie i równo ułożone na pólkach. Nie zauważyłam żadnego chaosu między czasopismami czy gazet z pozaginanymi rogami. Podobny porządek panował przy samym stanowisku kasowym. Wszystkie drobne artykuły typu gumy do żucia, zapalniczki, długopisy były równo ułożone. Obsługę prowadziła bardzo miła pani ekspedientka, która była ubrana w profesjonalną koszulkę z logo firmy. Przez cały czas była uśmiechnięta, z każdym klientem rozmawiała nawiązując kontakt wzrokowy. Ekspedientka bardzo dobrze znała asortyment całego salonu, co było sporym wyczynem, gdyż salon zaopatrzony bardzo różnorodne towary, nie tylko gazety. Od razu wiedziała co podać i gdzie tego szukać, bez zastanawiania się. Dzięki takiemu zachowaniu kolejka bardzo szybka się zmniejszyła. Wydrukowanie mojego kuponu trwało dosłownie sekundę. Pani ekspedientka z bardzo uprzejmy sposób podała mi kupon i poprosiła o zapłatę w wysokości 3 zł. Muszę przyznać, że jakość obsługi w tym saloniku jest bardzo bardzo wysoka. Gdyby w każdym sklepie tak wyglądała obsługa klienta, jak w tym salonie prasowym to byłoby naprawdę dobrze.