Opinia użytkownika: Apacz
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Pomimo późnych godzin wieczornych i dużej kolejki przy kasach dworca PKP Łódź Kaliska jestem bardzo zadowolony z obsługi kobiet tam pracujących. Schludnie i czysto ubrane, z uśmiechem służyły mi pomocą. Poprosiłem o dwa bilety do Rzeszowa z przesiadką w Krakowie. Niestety bilety były na pociągi dwóch różnych spółek PKP Przewozy Regionalne oraz PKP Intercity. Pracownica bez problemu udzieliła mi informacji o tej sytuacji. Wydawało mi się, że zniżki, które przysługiwały do biletów były między innymi dla osoby niepełnosprawnej. Jednakże pracownica kulturalnie i w miły sposób wytłumaczyła mi zasady tejże zniżki. Sama, z własnej inicjatywy, zaproponowała pewien typ biletu grupowego, który znacznie obniżał koszt przejazdu. Przez co cena połączenia stała się bardzo atrakcyjna. Wszystko robiła szybko i sprawnie. Przy kasie panował porządek. Pomimo, że były to godziny nocne, to na dworcowej poczekalni nie było osób bezdomnych, ochrona sprawnie, ale w dość kulturalny sposób, reagowała na obecność takich osób.