Opinia użytkownika: Toms
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Nowa, przebudowana Biedronka zaskoczyła mnie swoim wnętrzem. Od wejścia witają nas świeże warzywa i owoce, a na przejściu nie są zainstalowane barierki. Zachwyt szybko minął, ponieważ w pomieszczeniu klimatyzacja została ustawiona na zbyt niską temperaturę. Choć byłem ubrany w cieplejszy sweterek nadal odczuwałem zimno. Do sklepu wszedłem głównie z zamiarem zakupu płynu do spryskiwaczy. Niestety po kilku minutach szukania produktu na półkach, zdecydowałem się na rozmowę z pracownicą sklepu, która była zajęta rozkładaniem towaru na półki. Niestety innej nie spotkałem. Pani była ubrana w schludny, firmowy strój. Po moim pytaniu pani potwierdziła, że mogę kupić ten produkt w tym sklepie i mieści się on przy kasach. Nie wskazała mi dokładnie gdzie. Po przejściu wszystkich kas, okazało się, że produkty te stały aż za linią kas, gdzie produkt nie był dobrze widoczny dla klientów. Przy kasie nie było kolejki, kasjerka używała zwrotów grzecznościowych. Pracę wykonała szybko i sumiennie, wydała paragon jak i prawidłową resztę. Po mimo kilku niedociągnięć, myślę, że nadal będę robił zakupy w tym sklepie.