Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Orange

Treść opinii: Po kolejnej wiosennej burzy po kolei posłuszeństwa odmawiały wszystkie elementy pakietu Orange: telefon stacjonarny, internet, telewizja satelitarna HD. Po kilku godzinach internet i telefon 'naprawiły się', jednak telewizji nijak nie dało się uruchomić. Wybrałem więc numer 801 505 505 i czekam... Połączenie zostało nawiązane niemal natychmiast, najpierw usłyszałem komunikat reklamowy, po czym mogłem wybrać z menu automatu odpowiednie zgłoszenie. Przy jednej pomyłce zajęło mi to 2 minuty: choć komunikaty były nagrane wyraźnym głosem, to jednak trudno powiedzieć, że konstrukcja menu jest 'intuicyjna'. Po kilkunastu sekundach usłyszałem informację o nagrywaniu rozmowy i przedstawiającego się konsultanta. Pan był uprzejmy i spokojny, zebrał dane na temat warunków usterki, przekazał podstawowe informacje na temat konfiguracji dekodera (te same, co na stronie pomocy Orange) oraz pomógł odnaleźć najbliższy punkt serwisowy. W zasadzie przez telefon nie udało nam się dojść do przyczyn usterki ani możliwości naprawy.Telewizor 'naprawiłem' wyciągając i wkładając z powrotem kabel z liveboxa... System menu telefonicznej pomocy technicznej Orange okazał się o wiele mniej przyjazny niż konsultant, który jednak nie potrafił popisać się wiedzą wykraczającą poza internetowe FAQ.