Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Udałem się do tego sklepu na zakupy. W środku panował porządek, produkty były poukładane, a podłogi, regały i lodówki czyste. Owoce i warzywa wyglądały na świeże i smaczne, a bułki gorące. Zachęcony jakością pieczywa, wziąłem więcej bułek, by mieć na drugi dzień. Wizyta przebiegała sprawnie i szybko, ponieważ pamiętam już jak jest asortyment rozlokowany oraz nie było dużo klientów. Przy kasach kolejek nie było, więc zostałem od razu obsłużony przez miłą kasjerkę. Przywitała się, zeskanowała produkty, podała kwotę do zapłaty, wręczyłem jej kartę, więc po chwili poprosiła o wpisanie pinu, a po zatwierdzeniu transakcji wręczyła mi paragony, podziękowała za zakupy. Sprzedawczyni była miła i uprzejma. Używała zwrotów grzecznościowych tj. dzień dobry, proszę, dziękuję.Minusem okazała się jakość zakupionych bułek, ponieważ na drugi dzień, mimo że były poprawnie przechowywane to były tak twarde, że mógłbym okno niby wybić... W związku z czym 4 bułki wylądowały w koszu na śmieci.