Opinia użytkownika: Anna_3805
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Konto w banku BZ WBK jestem od kilku lat. W ubiegłym tygodniu próbowałam zrobić przelew przez internet. Ale nie mogłam. Wystąpiły jakieś problemy. Żadnej informacji o problemach na stronie nie widziałam. W sobotę chciałam wypłacić pieniądze z bankomatu. Przede mną przy bankomacie stała kobieta, mówi ona, że ma problemy z wypłatą pieniędzy. Ja również nie mogłam wypłacić. Na bankomacie nie było żadnej informacji o problemach. Poszłam do bankomatów innych banków. W jednym pojawiała się informacja o złym kodzie pin, w drugim - transakcja nie może być zrealizowana. Wróciłam wściekła do domu. Weszłam na stronę banku. Nie było informacji i jakiś przerwach w realizacji płatnością kartą czy niemożliwość transakcji w bankomacie.