Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Sygma Bank
Treść opinii: Jestem właścicielem karty praktiker, jestem bardzo nie zadowolony z obsługi tego banku.Jest to jedyny bank który ma konta w nie swoim banku a Banku Śląskim co opóźnia nawet o 3 dni księgowanie wpłat. Pracownicy biura obsługi klienta są natrętni nie mający praktycznie doświadczenia w pracy konsultanta.Prosta prośba o sprawdzenie stanu konta oraz jak to twierdzą weryfikacja osoby dzwoniącej w niektórych przypadkach trwa 15 minut i to nie żart.Dodatkowo ciągle jakieś awarie systemu i.t.p, klient dzwoni i płaci za połączenia a i tak odsyłany jest z kwitkiem.Bank nie informuje o zmianach regulaminów co powinni wysłać listem za pośrednictwem poczty do klienta, zadając pytanie dlaczego tłumaczą wysłaliśmy listem zwykłym a że nie jest rejestrowany to proszę sobie to wyjaśniać z pocztą, oczywiście z innych banków wszystko dociera jak należy.Najbardziej uciążliwym zjawiskiem jest iż dzwonią 1 dzień po upływie płatności mimo iż wpłata wychodzi odpowiednio wcześniej wysyłam im potwierdzenie że wysłano 4 dni temu a tu na następnym wyciągu opłata 5 złotych za telefon.Ogólnie wystawiam najniższą możliwą ocenę.